sobota, 28 września 2013

Zimowa produkcja III i IV

Druty poszły w ruch. 

Pierwsza propozycja --> czapka - dla dziecka. I to młodszego od mojej trzylatki. Tym razem modelka pokazuje coś przyciasnego ;)



Ktoś chętny?


Druga propozycja - pokazowa, bo zostawiam sobie to na chłodniejsze dni --> albo szaliko-komino-szyjogrzej dla dziecka, albo w opcji chusto-opasko-czapki dla dorosłego. 

Tu na szyi.



A tu na głowie.
















W rzeczywistości jest to duża opaska, motana na szyi, czy głowie na dwa razy.


Im bardziej kostropata i "trudna" włóczka, tym efekt fajniejszy.

1 komentarz:

  1. Ja jestem chętna ale na wzór na tą czapeczkę. Lata temu miałam taką ale beżową i ją uwielbiałam! Ostatnio nawet znalazłam ją, ale chyba poczeka już na dziewczyny:D A zrobić takiej nie potrafię:/ Piękna! I ten szyjogrzej też - cudna włóczka!

    OdpowiedzUsuń